Benvinguts al bloc d'Educació Infantil del CEIP Vicente Blasco Ibáñez de Montesa. Ací trobareu un recull de totes les activitats i aventures que anem fent al llarg del curs. Esperem que vos agrade!

martes, 18 de octubre de 2011

El castell

Hola!!!
Els majors d'Infantil, la classe de 5 anys, treballarem i aprendrem moltes coses sobre els castells. Però ja en sabem moltes! Mireu:
ÉRIKA: Els castells tenen banderes.
ISABEL: També tenen escales.
JOANA: Tenen entrades secretes per si no eres benvingut.
RUBÉN: Els homes que viuen al castell tenen espases.
MARC: Hi ha guàrdies per si entra algú.
LLORENÇ: El castell és de pedra i és com una “u” a l’inrevés.
ANDREI: També tenen dracs que tiren foc als lladres.
ARANTXA: Troben rates penades, formigues, serps i foc.
PABLO: Hi ha trampes per què no troben l’or.
CRISTIAN: Els castells són de pedra i és una creació que l’han “ajuntat”. Hi ha masmorres on es tanquen els roïns i que no aconsegueixen eixir.
NOELIA: Jo en el castell de Montesa vaig vore tres escuts grans.
ABRIL: Hi ha un pont per entrar els bons i els mals cauen a l’aigua.
MARIA: Hi ha parets i abans nugaven els cavalls.
GEMMA: Els castells tenen balcons i les princeses estan en la seua habitación per si algú els ataca.
SOFIA: En el castell es pot volar la “cometa”. Hi ha moltes pedres i baranes.
JOSEP: El castell de Montesa és gran i vaig vore a la princesa que era molt guapa.
JOANA: Jo al castell vaig trobar l’eixida secreta i el tron del rei.
RUBÉN: Frank de la jungla va anar a un castell i hi havia una serp cobra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario